it's easyer to manage a dairy then 3 kids. - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu it's easyer to manage a dairy then 3 kids. - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu

it's easyer to manage a dairy then 3 kids.

Blijf op de hoogte en volg

19 November 2012 | Nederland, Nyawier

Vervelen hoef ik me hier niet. Ik ga 6 uur van bed om de hond uit te laten en dan zelf onder de douche. Dat is het enige moment van de de dag dat ik even tijd heb voor mezelf. Vanmorgen was ik wat verdwaald toen ik de hond uitliet en ben een half uur weggeweest. Gelukkig was ik net weer thuis voor de kinderen van bed kwamen. Je ziet hier niet veel mensen op straat. We zitten hier midden in de nieuwbouw dus veel zijn met hun huizen bezig. Ik kan slecht tegen de temperatuurwisselingen tijdens de dag. Vanmorgen had ik de korte broek aan en nu weer een lange met een vest. Erg vervelend. Vanmorgen scheen de zon en nu is het bewolkt. Zaterdag zijn we naar federdales park geweest. Een soort dierentuin met alle australische dieren, Tasmanian devel's kangaroo's, emu's enz. Er was een werknemer Dus in een dag alles australische dieren gezien. Gister zijn we naar een oom en tante van paul geweest. Hun zoon ging terug naar londen en wij zijn daar heen geweest om afscheid te nemen. S middags zijn we uitgenodigd bij family fun day van een kerk. Weer zeer vriendelijke mensen en leuke verhalen gehoord. The pastor and his wife kwamen uit de US en er waren veel emigranten. Er waren springkussen voor de kinderen dus ideaal! Zaterdag nog even naar de chemist geweest omdat ik nog steeds verkouden ben van de airco in het vliegtuig. De vrouw achter de kasse stelde me wel 10 vragen, waar ik vandaan kwam en wat ik kwam doen enz. Super vriendelijk. Dat heb je niet in Nederland daar is het betalen en wegwezen. Paul s moeder zei ook dat ik een hele leuke tijd hier ga hebben omdat iedereen zo vriendelijk is. Ik heb de buurvrouw maar gevraagd om wat boodschappen te halen. Er staan hier overal dikke 4 wd's voor de deur maar i still scared too drive. dus ik moet maar een keer met annemarie te oefenen (ergens waar het rustig is). Oma is gister naar huis gegaan. Ze woont in de Blue mountains. Dat is de plek waar backpackers naar toe gaan voor een dagtour de eerste week in sydney. Ik kon wel een paar dagen blijven en daar we konden er een dag paarden huren so that's gonna be fun! Ann was blij dat ze weer naar huis kon want de kinderen schreeuwden de hele dag om haar. Dat is nu een stuk beter en het is hier nu een stuk rustiger.
De jongste van 3 is scared on the toilet, i fell in the water! Hij had een hele dikke buik gisteren en durfde niet te poepen. hij had overdag geen pamper meer om en poept dus in zijn broek. Dus de buurvrouw heeft nappy's gehaald. Gister had ik de 3 tegelijk in bad en poepte hij het bad vol. Ik was wat bezorgd om zijn buik maar die is nu dus ook een stuk ingekrompen. De oudste komt zo weer thuis en als ze alle 3 op dezelfde plek zijn is het ruzie. Dus dat zal straks wel weer een little bit of chaos worden....

  • 19 November 2012 - 19:30

    Eelkje:

    Hoi Anny! Leuk om je verhalen te lezen, je hebt het daar wel naar je zin volgens mij! Veel plezier!
    Eelkje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nyawier

Actief sinds 08 Nov. 2012
Verslag gelezen: 636
Totaal aantal bezoekers 48809

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: