morgen naar kangaroo park! - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu morgen naar kangaroo park! - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu

morgen naar kangaroo park!

15 November 2012 | Nederland, Nyawier

De eerste dag zonder paul en annemarie zit er op. drukte genoeg!
Steven, Ann s andere zoon,(Paul zijn broer) is hier vanavond geweest. Weer een hele aardige jonge. Ik krijg de indruk dat de locals veel vriendelijker zijn dan in nederland. Iedereen groet je , en zegt nice meeting you. De australiers zelf praten vreselijk snel en zijn erg lui met praten ze articuleren niet. Je kunt ze bijna niet verstaan zo snel gaat het. Steven heeft 5 jaar in indonesie gewoont en daar indonesisch geleerd. Hij vertelde dat ze in indonesie ook handdoeken zeggen enz. Veel nederlandse woorden erdoor. Leuk om die verhalen te horen!. Morgen hebben we maar een kind. De oudste gaat naar school en de jongste naar daycare. We gaan naar kangaroo park. Kangaroos eten daar uit je hand dus ik hoop dat we er een paar mooie plaatjes kunnen schieten!. Het autorijden is vreselijk. Ik heb zelf nog niet achter het stuur gezeten en dat gaat midden in Sydney ook zeker niet gebeuren. Eerst maar eens ergens oefenen waar het rustig is. tijdens het autorijden voel ik me erg ongemakkelijk en denk ik steeds van Be carefull! wat doe je nu!? Zeer vreemd dat links rijden.