oma is here - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu oma is here - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu

oma is here

Blijf op de hoogte en volg

14 November 2012 | Nederland, Nyawier

Vanmiddag zijn Annemarie en Paul naar nederland gegaan. Ze komen volgende week donderdag pas terug. Paul s moeder is hier vanavond gekomen, een hele lieve aardige hippe vrouw dus dat is super. Zij en haar man hebben een zomerhuisje aan de Gold coast gekocht en daar kon ik ook een tijdje verblijven als ik wil! Dus een super appartement aan het strand voor mezelf, geweldig! Anne (pauls moeder) blijft hier tot zondag. Morgenavond wordt ik opgehaald door de dutch guys from hillsong church dus ik ben benieuwd! Annemarie heeft hele aardige vrienden die inmiddels al zijn langsgekomen met telnr enz dus als er wat is kan ik die altijd bellen. Dus zoals het er nu voor staat zal ik hier de eerste 14 dagen, mischien 3 weken wel blijven. En als het kerst was moest ik hier weer komen than you can have christmas with us, maar dat zien we dan wel weer!

  • 15 November 2012 - 09:46

    Styn:

    Heey Anny!
    wat geweldig dat je meteen zo bent verwelkomd en dat je een prachtige verblijfplaats aan het strand hebt!! dat,begin kan dus niet meer stuk. Hoe is het weer daar?
    geniet van je mooie plek! tot horens!! X Styn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nyawier

Actief sinds 08 Nov. 2012
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 48803

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: