in Syndney!! - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu in Syndney!! - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu

in Syndney!!

Blijf op de hoogte en volg

12 November 2012 | Nederland, Nyawier

Het vliegen was een hele ervaring. We hadden net iets te drinken gekregen en de hand kon meteen over het bekertje vanwege de turbulentie! Wel leuk om mee te maken dat alles om je heen begint te schudden. Er zaten helaas geen medebackpackers in, het hele vliegtuig zat vol met chinezen. Later bleek dat het vliegtuig doorvloog naar jakarta, vandaar maar een handvol europeanen in het vliegtuig. Het vliegen ging prima maar ik had wel skjin myn nocht toen ik in kuala lumpur kwam. malaysie is echt een super mooi land! Echt een aanrader om daarheen op vakantie!
De overstap van 7 uur duurde echte lang. Dat moet dus de terugreis anders. Om een uur of 11 was ik, flink verkouden door de arco, door de douane in sydney, flink strenger dan in amsterdam en kuala lumpur. (honden enz). Annemarie en Paul stonden me al op te wachten. Super aardige mensen! Paul werkt voor zichzelf dus die kon vanmorgen wel even vrij om mij van het vliegveld te halen. Nadat we thuis waren had annemarie het bericht dat haar vader zondagochtend was overleden. Ze gaan dus woensdag naar Nederland en komen volgende week donderdag weer thuis. Paul zijn moeder komt hier ook de meeste tijd en overdag zijn de beide oudste kinderen naar school dus dat gaat wel mee vallen. Vanmiddag met Annemarie naar de Mall geweest. Zeer apart om kerstliedjes te horen bij deze warmte. De temperatuursverschillen zijn nu erg wisselvallig van 18 - 30 graden. Het is allemaal wel vreemd want omat Annemarie Nederlands is voelt het helemaal niet alsof ik aan de andere kant van de wereld ben. Maar in een superleuk gezin beland en leuke kinderen die vragen me de oren van het hoofd. Dus ik bin goed te plak!

Groetsjes Anny

  • 12 November 2012 - 08:38

    Omke Uilke:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, en leuke mensen hebt ontmoet.
    Hartstikke mooi om op deze manier je te kunnen volgen.

  • 12 November 2012 - 10:23

    Grytsje:

    Hallo Anny!

    Zo dus je bent goed te plak, wat super! Ik had je voor vertrek nog even een berichtje willen sturen maar bij deze een hele mooi reis/ervaring toegewenst... Ben erg benieuwd naar alle verhalen die gaan volgen. Fijn dat je eerste een vertrouwd plekje hebt. Grappig trouwens, ik en nico hebben ook al eens 7 uur op Kuala Lumpur door moeten brengen, wij waren toen ook op doorreis. Na 7 uur ken je dat vliegveld van binnen en buiten, inderdaad veel te lang wachten. Ben je nog naar de stad gegaan of mocht je het vliegveld niet verlaten? Wij zijn helaas toen op het vliegveld gebleven, ach ja duurt te lang maar scheelde wel behoorlijk in de ticketkosten.
    Heel veel plezier!

    groetjes

    Grytsje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nyawier

Actief sinds 08 Nov. 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 48810

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: