korte update! - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu korte update! - Reisverslag uit Nyawier, Nederland van annyhavinga - WaarBenJij.nu

korte update!

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2013 | Nederland, Nyawier

Hier alles nog steeds prima. Weinig bijzonder heden. Colin was het weekend met zijn vriendin naar Ballarat, naar een beerfest. Natuurlijk gebeuren er dan dingen die niet gaan zoals ze moeten, een koe lag in de spagaat in de wachtruimte. Gelukkig vond ik een heupklem en kon ik hem met de trekker weer overeind helpen. Verder melken, melken en nog eens melken. Het is nu ook wel tijd om te gaan. Het klinkt wel stoer, maar het komt er nog best op aan om elke dag 600 koeien te melken! Morgen ga ik met de bus van Lang Lang, (Een vriendin van Colin heeft een restaurantje daar dus daar gaan we even ontbijten!) naar Melbourne. Een duitse jonge van 26 pikt me daar van het station. We gaan met nog 2 duitse meiden via de Great Ocean Road naar Adelaide! Gisteravond zag ik op gumtree dat hij travelpartners zoekt van Adelaide naar Perth. Ik wou ook die kant op dus heb hem meteen gesmst. Hij had nog plaats dus als we het goed met elkaar konden vinden kan ik gewoon met hem verder reizen! Heb er wel echt zin in, 4 weken niet van de boerderij geweest, dus mat noadich wer fan e pole af! Ik heb alleen internet op de mobiel dan, wat nogal duur is dus zullen jullie nu waarschijnlijk een wat langere tijd niks van mij horen!
Hjimme mat nog mar even geniete fan it iis, sa lang at it nog kin! Mis it reedrieden wol at ik de foto's sjoch op facebook! Mar ja ik haw wer oare geweldige dingen te beleven!

  • 21 Januari 2013 - 09:44

    Adzer:

    Hallo anny,

    mooi dat het goed gaat met jou daar in australie , ik lees met bewondering naar jou verhalen.
    Jou berichtjes krijg ik niet via de e-mail maar moet ze telkens opzoeken , mischien is er iets mis gegaan met het opschrijven van het email adres.
    Hier in het noorden ook alles goed , veel ijs en momenteel sneeuwduinen voor de deur.
    We konden hier na een paar maand regen eindelijk weer een paar dagen op het land aan het werk zijn en daarna de schaatsen onderbinden , dit zul je inderdaad wel missen maar we zijn ook jaloers op jou met die zonnige temperaturen.
    Ik was nog benieuw wat je in die gemeente beleefde waar je naar toe ging , mischien horen we dat nog wel es.
    Het melken van die 600 koeien daar ben je ook wel 5 tot 6 uren per dag mee bezig zeker ?
    Leeft die koe nog steeds die je aan het spit had? (-:
    Ik ben benieuwd wat je nog allemaal nog gaat tegen komen , het zal vast wel allemaal lukken.
    We missen je hier en wensen je Gods zegen toe voor de komende tijd.

    Groetjes Adzer

  • 21 Januari 2013 - 20:45

    Jacoba Talma:

    Hey Anny,

    Der leit hjir no in protte snie dus it reedriden is ek al wer gebeurd....
    Wat belibbesto dêr in protte, geweldich hear! Ik doch it dy net nei...

    Hjir is alles fjirder goed. Ik haw in keyboard krigen fan oare Annie! Der wienen profetyske wurden útsprutsen dat ik wat mei musyk hie...No haw ik altyd al pianospylje wolt en kin ik oefenje no'k yn koarten ferlof haw! Moai net!

    No ik bin benijd wat der fjirder noch op dyn paad komt. Misskyn kinst noch ris fia in ynternetkafee ús in ferhaaltsje stjoere.

    In protte lok en seine en dat de Heare dy behoedzje mei.

    groetnis fan Jacoba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nyawier

Actief sinds 08 Nov. 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 48794

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: